نرم افزار کالیبره مانیتور

قبل از نصب نرم افزار کالیبره مانیتور ، از آپدیت بودن درایور کارت گرافیک و آپدیت بودن سیستم عامل خود اطمینان کسب کنید

 حداقل سیستم نرم افزار کالیبراسیون مانیتور

MacOS 10.15 – 12.x
(with latest updates)

Windows 8.1 – 11, 32 or 64 bit
(with latest service pack Installed)

i1Profiler

15 December, 2021

 حداقل سیستم نرم افزار کالیبره مانیتور

MacOS 10.15 – 12.x
(with latest updates)

Windows 8.1 – 11, 32 or 64 bit
(with latest service pack Installed)

ccProfiler

24/05/2022

Please note this update is for Macs with Apple’s M1 processors only. It is not a recommended update for users with Intel based Macs.

i1Profiler

v3.4.0

16 March, 2021

نرم افزار کالیبره مانیتور

نسخه فول کرک برای تمامی مدل ها

i1Profiler

v3.4.0

2020

دقت رنگ برای همه هنرمندان دیجیتال بسیار مهم است و انتخاب بهترین ابزار کالیبراسیون مانیتور تنها راه برای اطمینان از اینکه رنگ نمایش داده شده بر روی مانیتور شما در هنگام چاپ عکس یا انتشار در فضای مجازی خواهد بود.

به طور کلی ابزارها را می توان به کالیبراسیون نرم افزاری و کالیبراسیون سخت افزاری تقسیم کرد. در حالی که انجام کالیبراسیون نرم افزاری آسان است و برای استفاده روزمره بسیار مهم است. کالیبراسیون سخت افزار یک فرآیند حیاتی اما پیشرفته تر برای حرفه ای ها است.

برای هنرمندان دیجیتال و عکاسان و همه حرفه ای هایی که در رسانه های بصری کار می کنند، یادگیری در مورد بهترین ابزار کالیبراسیون مانیتور بسیار مهم است. به زبان ساده، کالیبراسیون مانیتور را می توان فرآیند تنظیم دقیق مانیتور به گونه ای توصیف کرد که رنگ ها و سایه ها به طور دقیق و پیوسته نمایش داده شوند.

گزینه های اصلی کالیبراسیون در دسترس شما کالیبراسیون نرم افزاری است که بر تنظیم دقیق تنظیمات کارت گرافیک کامپیوتر متمرکز بوده و کالیبراسیون سخت افزاری که هدف آن تنظیم پارامترهای نمایشگر خود مانیتور است. 

ما مقدار زیادی از زمان و پول را صرف پروژه های عکاسی یا طراحی می کنیم. در نهایت، ما نتیجه کار را روی مانیتور به مشتری عرضه می کنیم. مهمه که مطمئن شویم آنچه را که روی مانیتور ادیت کردیم. در چاپ یا در روی مانیتور دیگران و فضای مجازی یکسان به نظر رسد. تنها یک راه برای تضمین این موضوع وجود دارد و آن مدیریت رنگ و نرم افزار کالیبره مانیتور است.

ما مقدار زیادی از زمان و پول را صرف پروژه های عکاسی یا طراحی می کنیم. در نهایت، ما نتیجه کار را روی مانیتور به مشتری عرضه می کنیم. مهمه که مطمئن شویم آنچه را که روی مانیتور ادیت کردیم. در چاپ یا در روی مانیتور دیگران و فضای مجازی یکسان به نظر رسد. تنها یک راه برای تضمین این موضوع وجود دارد و آن مدیریت رنگ است.

گردش کار مدیریت شده با رنگ سنگ بنای هر پروژه عکاسی دیجیتال است. یک مانیتور Adobe RGB حرفه ای و یک دستگاه کالیبره مانیتور به اندازه دوربین عکاسی و لنز مهم است. البته اگر به مدیریت رنگ اهمیت بدهید.

گردش کار مدیریت شده با رنگ سنگ بنای هر پروژه عکاسی دیجیتال است. یک مانیتور Adobe RGB حرفه ای و یک دستگاه کالیبره مانیتور به اندازه دوربین عکاسی و لنز مهم است. البته اگر به مدیریت رنگ اهمیت بدهید. با نرم افزار کالیبره مانیتور می توانید مانیتور خود را تنظیم کنید.

enemad-logo
هر سوالی داری بپرس